13 Temmuz 2011 Çarşamba

karmakarışık.

Kuşlar diyorum, ezan vakti ne güzel ötüşüyorlar. Tanrının en seksi yanı gibisin, müezzinin sesi bile seni çağrıştırıyor.
Mavi en sevdiğin renkmiş, benim de öyle. Acaba bu kez kaybolabilir miyim gözünün mavisinde?
Tatile gidelim. Biraz yağmur yağsın. Biz de gece yarısı çırılçıplak denize girelim.
Kuşlar tabii, ne de güzel ötüşüyorlar...
Birlikte hangi sporu yapsak diye düşünüyorduk hani. Ben buldum. Günün en aydınlık saatinde sevişelim.
Mesela sen kokteyl hazırla, bir boka yaramayan içkileri birleştirerek, ben yine de sarhoş olayım ama..
Benden hiç bir şey olmaz be mavi, bence sen benden kaç en kısa zamanda. Sanat asla mutluluktan doğmaz, biliyorsun ya, boşuna değil bu hüzünlü deniz... İşte o yüzden mutluluk yasak bana. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeniden baslat